Minns inte vart jag slutade????

Näää det är verkligen dåligt av mig att inte sköta detta med bloggen......fy mig!!!!

Men jag måste få skylla på datorn lite oxå, en dag när jag skulle starta upp den, så ville den helt enkelt inte vara med längre, han vägra hoppa igång å tangent bordet var kasst, så jag drog å köpte ett nytt men det funka dessvärre inte då hellere, åhhhh va sur jag blev, man blir farligt beroende av dessa dumma saker ju. Iallafall vår dator är för det första inte mer än max ett år, så lite besviken blir man ju, det värsta är att jag hade så mycket på vår bärbara dator som jag ville rädda för den börja bli så gammal så jag tänkta vara klok nog att hinna överföra allt från den bärbara-vår "nya", sagt å gjort det tog mig en hel jävla lördag kväll att få över all skit å rensa. Så bara dagar efter lägger den "nya" av, och jag är sååååååå upprörd å livrädd att alla mina kort jag inte hunnit bränna ut är åt helvete. Hmmmm iallafall jag stod inte ut med att vara utan dator, så nu har vi investerat ännu i en....onödigt??? Nääääää      =)

Iallafall inget speciellt har väl hänt, jag har ju visserligen fyllt år och hunnit fira min dag två helger i sträck med familj, släkt å vänner. Jag har hunnit få så mycket fint och tack tack snälla för det. Älskar min nya hall som numera pryds av en skänk som jag hittat på Ikea, (fick av päronen)


Nu ska jag snart gå å jobba, idag känns det rätt okej trots att det är min kvällsvecka, men tror att det kan bero på A-L som kommer tillbaka till vårt skift idag, jätte kul, men återigen hade jag önskat att både Virkan å A-L kunde få jobba med mig, men men man vet aldrig vad framtiden visar, lina kanske tittar in oxå hon är ju också fortfarande en av oss gammla som finns kvar på jobbet.

Just de ja, idag skulle pappa efter mycket lång vänte tid få sin operation han väntat på så lääänge, det enda som kunde stoppa operationen nu var väl ifall det skulle komma in ett mycket akutare ärende, men kl: 12,00 får jag beskedet att pappa inte alls ligger på operation utan håller på att packa sina väskor för att få åka hem IGEN! Åhh jag tyckte så synd om honom så som han har väntat å nu när äntligen hans värden är så bra å allt......FAN Också!
Anledningen till att den blev inställd nu var tydligen ett litet sår som pappa fick för 23årsedan på Sri-Lanka av ett mygg bett som tydligen blossar upp lite emellanåt, å det såg läkarna precis när de skulle sätta bedövningen och sen var allt stoppat!





Är de någon som kan tala om vart svin influensan fått sitt "GRYMT" fula namn????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0