En utmaning

Jag har blivit utmanad av Lisa och jag utmanar:

Elin, linda, sandra, lena, mari
**Lycka till mina vänner**


Regler:

Det här är svårare än du tror!
Kopiera detta till din blogg,utmana 5 personer plus den du fått av och berätta det för dem.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn
som svar (förutom på fråga 1)!
Lycka till!


1. Vad heter du: Ida
2. Ett ord på fyra bokstäver: inne
3. Flicknamn: Indra
4. Pojknamn: Isak
5. Yrke: Ingenjör
6. Färg: Isblå
7. Klädesplagg: Inneskor
8. Mat: Italiensk
9. Sak i badrummet: Isolering
10. Plats/stad: Idre
11. En orsak att vara sen: Ingen koll på läget
12. Något man skriker: Idiot!
13. Film: Ice age
14. Något man dricker: Irish Coffee
15. Band: Ironik
16. Djur: Islands häst
17. Gatunamn: Irisvägen
18. Bil: Impala
19. Sång: I want to know what love is

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra där Ida!! Lite svårt eller hur? :-)

Jag gillar verkligen staden/platsen du valde...mmm Idre i mitt hjärta...

Har du bestämt dig om sprutan än? Jag kan meddela att jag var öm i armen ett par dagar efter jag fått den men nu mår jag finfint, och hoppas jag slipper andra biverkningar.

Skit det där med jobbet alltså.. :-( Vet ni något mer eller dröjer det? Hoppas verkligen det är lugnt för eran del om det händer grejer.

Stora kramar!

2009-10-20 @ 23:13:05
URL: http://guldkornets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0