Börjar bli stressad......snart är han ju här!!!

Ja detta är ta mej tusan inte klokt, jag kan verkligen inte fatta att det snart är julafton, och jag har ju tok massa jag måste både fixa å trixa med inför julen, när ska detta hinnas med????

Jag vill ju dessutom hinna med att köpa massa och självklart perfekta julklapparna till dem jag ska köpa.

Jag har ju köpt några hit & dit så imorn får jag nog kolla igenom min "kasse" så jag ser vad som fallit på plats, jag måste iallafall köpa lite mera till "Lill skrutten" vet bara inte vad men någon leksak eller kanske någon bok.

Nästa söndag är det den årliga jultomte paraden här i Skara, den är ju ett absolut måste för att komma i stämning, om man aldrig vart med om detta Tomte tåg har man ju absolute missat något, i detta tåg är det gammal som ung som är med och välkomnar julen. Barnen är ju såå söta i sina dräkter å allt. Det betyder även att min å Andreas familjer, syskon å barn kommer på glögg besök, jätte rolig tradition.

För att prata lite om vad som hänt det sista kan jag ju berätta om att förra helgen fyllde Andreas mamma 60år så då var alla syskonen hemma och vi firade henne. Andreas var på fotbolls avslutning den kvällen så jag fick fira svärmor ensam men det är absolute inga problem att vara, varken ensam eller sig själv i den familjen, underbart roliga & omtänksamma allihopa.  Iallafall hade vi det jätte kul, så när kvällen börja nå sitt slut där så gick jag med ena systern å hennes sambo till bowlingen i Skara, där dansa vi loss.

Andreas vann minsann pris för årets samt seriens bästa spelare!!!!!! Så glad för hans skull! Man ska ju inte skryta åså men kan inte låta bli när det gör mig så stolt å glad för hans skull, det är ju dessutom inte första ggn men ändå hi hi hi


Igår var det party igen....shit va fester vi "ränner" på men va fasen man är ju bara ung en ggn i livet, sen får man sitta hemma med man å barn å hundar å katter å massa volvo bilar å gula villor ha ha ha ha ha näää skojja bara det är klart att det är underbart oxå, men iallafall nu har det blivit en del fester å det gillar vi  =)
Så igår var det som sagt dags igen å denna ggn firade vi vår vän Björn som fyllde 30. Han hade 70 tals tema på sin fest och det var super lyckat så kul att se alla utklädda. Andreas var hippie och jag var väl mest en "dam" från 70-talet kan man säga, Jätte kul iallafall.

Så idag har vi även hunnit med att besöka Ikea, då vi kunde tillträda bilen så det blev en kvällstur kan man säga och mest var för att jag köpte ett par hyllor jag mätt galet på för över en månad, och om jag ville byta dem var det sista dagen idag, så det var nästan ett måste. Men vi hitta minsann ännu mera skräp som vi självklart tyckte att vi behövde trots att alla hylllor å lådor pekar åt alla håll, men jag lovar..... jag ska rensa, rensa, slänga, slänga hmmm kanske kan sälja lite oxå =) På vägen hem körde vi som vanligt in hos mamma å pappa och de som alltid har ju maten klar när man kommer.......konstigt va????


Näää nu ska jag gå å kolla vad mina 4-fotade vänner, samt den på 2-ben pysslar med???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0