Weekend i Göteborg

Nyss hem kommen & man bara skriker inombords.....................Ta mej tillbaka!!!!!!  Jag menar varje bokstav, så underbar som denna helgen vart ihop med mitt lilla Hjärta, är så lycklig!

Åkte som sagt till Götet över helgen, Hotellet var kanon fint & låg inte mer än 50-100m till vattnet, vi bodde vid Eriksberg. För Er som inte vet vart de ligger eller är kan jag korta ner allt genom att bara säga. PENGAR. Alltså för att bo på den sidan å vid det vattnet måste man typ vara rik, iallafall om man ska läsa av allt det vi såg, båtar,lägenheter för massa lax,husbilar parkerade brevid osv. Men så otroligt mysigt och ro fyllt, jag rekomenderar det stenhårt.

På fredagen gick vi mest å beundrade allt fint vi såg, och satt på bryggan å bara njöt av kvällen med god öl & solsken. Lördagen bjöd på en gigantisk frukost på hotellet, sen tog vi båten in till Nordstan å shoppa, jag köpte 1par skor där, solbrillor  & Andreas hitta nån skjorta. Så jäkla varmt så vi la ner allt med shopping och tog en kall öl ihop med vår vän Susanne istället. Det var så himla kul att ses, Susanne & hennes sambo Anders har nu hittat en ny lägenhet i Götet som dessutom oxå ska ge dem utsikt över vattnet.

Kl:16 drog matchen igång, vi satt inne på Ullevi, rad 12 långt uppe i himlen typ. IFK Göteborg-Bromma Pöjka, första halvlek var lite tråkig men andra var det målkalas & därmed ett jubel utan dess like, så jävla kul att se IFK spela, å ännu roligare se dem vinna!!!! 

Efter matchen drog vi till Liseberg, ville bara spela bort lite pengar å glo på fölk typ hi hi hi. Jovisst spelade vi bort pengar minsann, men det hela slutade med att vi vann 4 plopp, det var nog den dyraste chokladen på länge. Sur som jag blev gick vi till Avenyn istället & roade oss.

Ja så kom då Söndagen (idag) och vi skulle inte få roa oss längre utan hem till jobbet som väntar imorn, men innan dess avslutade vi med en shopping tur på Ikea i Kållered & deras lilla shopping center där. Jag köpte 1par skor där.
När vi åker hem måste vi ju passera Allum kom jag på när vi väl hade kommit iväg. Så vi hoppa in där oxå, Andreas höll på att bli tokig på mig då, för gissa vad??? Jag hitta ett par skor där. Så nu får jag väl hålla mig hemma ett tag, så jag inte handlar massa krims krams igen.



  Men tack Hjärtat för en kanon helg & för alla tre par skor!
                                                                                             

                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0