Värmen stiger å jag står inte ut längre.....

Onsdagen den 29 April:

Ja allt som kom med den underbara våren är ju inte alltid bara positivt, jag pratar inte om nån pollen rapport eller något annat medicinskt infall. Näää utan med det vackra vädret kom oxå en gigantisk ökning av värmen, och så långt är väl allt bara bra, men att bo i en lägenhet utan nån som helst tillgång till att öppna dörren å vädra tå spetsen lite, finns inte, har inte ens en liten kvadrat till balkong.
Nej nu jäklar är de snart andra året som jag börjar tröttna på lägenhet och vill skaffa något eget, typ hus pratar jag om, men då har man vissa krav å önskemål, så jag får la vänta ett sekel till, hi hi hi nej usch nu var jag negativ, (förlåt) men de är verkligen såååååå hot hot hot här inne, å mina små missar trivs verkligen inte i detta och inte vi heller, fattar inte att vi aldrig tänkte på de, men samtidigt känns inte detta som en normal lägenhets värme, så vi fårse om de går att ordna.

Man kan ju inte få allt, men vi älskar verkligen denna lägenheten vi har så de är lite halv jobbigt, för man vet inte hur man ska göra, de kommer ju en höst sen...........

Veckan har däremot vart lättare att hantera, den har gått som en hal ål! Öhhh ålen är väl snabb?? Iallafall veckan har vart bra å kul, I tisdags fick Veronica komma å jobba med oss det var kul att få hinna prata lite med henne om allt möjligt åså, hoppas de blir snart igen bara. 
På kvällen kom Mari en sväng med Sixten (mari´s lille gosse) å fika, vi hade de jätte trevligt å Sixten roa sig med kissarna.
Annars har väl inget speciellt hänt man längtar liksom bara till helgen nu, och då är de Valborg & då ska vi sänka några kalla i solen IGEN!!!

Nu ska jag fortsätta med den mest tokigaste sysslan som finns, ja städa fy fy fy,
Andreas är och spelar match så då får man passa på när ingen avbryter en.
Hoppas bara att dom vinner ikväll nu.


Och att Andreas är "hal" som en Ål.................snabb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0