Tarm inspektion......trevligt

Det är helt otroligt, denna förbannade skit började helt å hållet pga tand operationen, jag som trodde jag hade gnällt klart om den saken men Icke då. Såg fram emot den underbara lång helg som nu låg å väntade på mig, jag som skulle få så mycket gjort både i förrådet å hjälpt till hemma på gården å vi skulle ha grill fest mm, istället fick jag ligga hemma å lipa ihop med mina mag smärtor.

Jag fick ju för ett tagsedan kåvepenil (pencelin) för att jag såg ut som en hamster, och pga dem tabletterna ligger jag nu hemma med magsår å tarm problem eller vad man nu ska kalla de, helt slut iallafall. Jag gav upp natten till lörd, då fick Andreas köra in mig och de tog hand om mig. den där undersökningen var nog mitt livs värsta, men just då ville man allt skulle vara över. Usch kan inte ens med att berätta vad de gjorde, men de handlar iallafall om ett långt rör som de använde på mig. Allt jag drack/åt kom ut med en väldans fart å jag fick mag smärtor utan dess like.

Nu är den bíten på väg över iallafall å jag är hemma, jag ska nu vila och endast äta nån typ av yoghurt som är bakterie dödande å skonsam mot min mage. Känner att de går mot rätt håll nu iallafall, jag har ju inte ätit normalt sen i torsdags kväll och jag har i stort sett sovit sen i fredags kväll, men nu kan jag äta min yoghurt å jag är vaken större delar av dagen och mina magsmärtor är inte längre i samma höga grad, tack gode gud.



Längtar till å få slippa allt detta nu......envishetens tand.
 

Kommentarer
Postat av: elin

stackars dig vännen.. vi har haft ett helvete båda två då, jag döds förkyld och du har detta nu =( hoppas du mår bra snart så vi kan ses på jobbet igen..

2009-05-25 @ 17:49:52
URL: http://eliln.blogg.se/
Postat av: Lina

Men lilla stumpelumpan då... Detta hade jag ingen aning om, stackare, men skönt att det verkar bli bättre iallafall... Sköt om dig!! Kram

2009-06-15 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0