Snart på G igen

Nu är det Torsdag och jag har ännu inte kommit i arbete, men på måndag planerar jag att köra igång lite försiktigt, de är ju inte att leka med detta som läkaren sa till mig, och jag får väl allt ta honom på allvar, för jag har faktiskt haft de riktigt jobbigt. Men som sagt nu börjar jag bli bättre å piggare på alla vis.  Något som jag verkligen uppskattade var att så många av Er mina vänner hört av er på ett eller annat sätt, för att kolla till mig, så fina allihopa Tack för de!

Imorgon är de fredag och pingsthelg, jag min klant trodde de var pingsthelg nästa helg, då jag har min lediga fredag, men så var de icke. Iallafall bokade vi hotell inför pingsthelgen i Göteborg, så de blir till att packa å dona inför en mys helg.
Kommer kanske inte bli full fart efter denna vecka jag haft, men vi ska bara njuta av värmen som de lovat & just att bara få vara med varann en hel helg utan att Andreas spelar fotboll.
Vi ska bo på ett toppen fint hotell utmed vattnet, så de ska bli riktigt kul.
Planerna kommer väl iallafall bli att åka ut till Liseberg en av kvällarna & spela bort lite pengar, det gillar vi, bara hoppas man vinner oxå! 




Förrästen har jag redan vunnit............Underbar Familj, Sambo & Vänner............De är högvinst!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att du mår lite bättre! Kram

2009-05-28 @ 15:36:21
Postat av: Tilda Halldén

Tjoho!

Tackar för de fina orden!



jag har både nummer och hemsida





modelhouse.se



nummer: 031134870





hoppas du får en mysig dag där :)

2009-05-29 @ 11:25:58
URL: http://metrobloggen.se/Tilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0