Rolig å kort vecka

Detta har vart en kort och rolig vecka på jobbet, jag känner mig mycket nöjd. Trist att Elin visserligen fortfarande är sjuk såklart, men annars har jag känt att det vart en bra vecka.
Nu är kl:00:18 och jag har jobbat klart för denna vecka nu väntar en låååång helg framför mig.

Igår efter jobbet gick jag, andreas å virkan hem till carro (andreas syrra) hon fyllde nämligen 35år idag eller ja igår.
Ringde på dörren som fasen å slängde massa havrekuddar på henne när hon väl fick upp dörren hi hi hi, hon fick dessutom gott att skåla i samt tårta av oss mitt i natten, hon blev glad det märktes.

Ja som sagt nu är vi lång lediga och det ska bli så skönt, ska försöka börja rensa,gallra,sålla,SLÄNGA massa saker som jag staplat in i vårt förråd. Jag har nämligen en förkärlek till att handla massa saker å kläder ja onödiga saker ibland å sen tröttnar jag så snabbt på dem, men jag kan ju absolute inte slänga dem, utan de åker in i förrådet, och nu kan vi snart inte vända oss om där, så något måste ske!



Städa städa varje fredá åså varje jul, för de tycker jag är kuuuuul..................NOT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0