Nu är vishetenstand bort

Idag var de dax för den sista visdomstanden jag skulle operera bort, jag var som vanligt nervös som attan, hade hunnit samla på mig så mycket oro ännu en gång så att allt bara brast då jag satte mig i den hemska stolen.
Tandläkaren var så himla gullig och lugn, tror han tyckte så synd om mig, 26år gammal och skriker som en stucken gris ha ha ha.
Nej men allt gick bra tills han var tvungen att borra isär tanden, samt dela den för att få ut den, det var DÅ det gjorde ONT. Bedövningen han hade lagt hade tydligen inte räckt eller om han hade missat nån nerv/sida av tanden, så jag kände denna smärta ganska tydligt, shit asså. Men han slängde ju på bedövning snabbt som ögat och kunde därmed göra klart sitt jobb. Nu är iallafall tanden borta och jag har sovit sen imorse, det kommer bli soffan hela dagen, tog lite piller nyss så snart börjar jag nog stava fel igen å då betyder de lägg dags.

Jag har dessutom haft hela sängen för mig själv inatt, jag och kissarna hde det sååå mysigt. Andreas är på kurs i Värnamo så det har vart riktigt stora test på mig. Sova ensam vilket är ganska jobbigt för mig, åsså ensam med tandläkaren.

Men nu är det bara roliga saker att se fram emot hoppas jag på lördag blir det ju fest med arbetskamraterna det ser jag verkligen fram emot. party party party





Pssssst.......undrar om Andreas kommer ihåg att det är min namnsdag idag *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0