Man saknar inte koá förrän båset är tomt

Och med den rubriken menar jag mitt jobb just nu, jag har ju nu vart hemma typ hela veckan i och med att jag opererade min visdomstand i tisdags. Trodde inte att jag skulle behöva vara hemma så här lång tid för de lilla, men jo då jag har typ sovit bort dagarna för jag har käkat massa ipren å nåt annat konstigt, sen har jag ju knappt kunna äta för att gapa är inte enkelt må ni tro. Iallafall ska jag göra ett tappert försök imorn, svullnaden lär väl hålla i sig ändå kan jag tro, men jag får ta de försiktigt, jag börjar nämligen bli tokig av att bara gå här hemma jag vill tebax till mitt jobb NU å träffa fölk!



Tur att man har ett bås att gå tebax till och lite kor att träffa på jobbet mé......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0