Jag vill Krama dig hårt Mamma!


Satt där i bilen påväg hem till familjen för att vi alla skulle åka på festligheter till mamma´s bror på fest.
Pappa ringde och bara grät i luren, den känslan som jag fick då är ganska obeskrivlig, minns iallafall att jag bara skrek om att jag ville veta vad de var, då fick han fram bara att .........det är mamma......... hon har krockat!


Nu är de Söndag kväll och jag sitter och tänker efter på allt som hänt denna Valborgshelg, i torsdags hade vi trevligt ihop med Annika & fredrik, Sandra & Holdos, vi var och spela årets första minigolf och tog några kalla ihop hemma hos oss och bara myste lite. På  fredagen tog jag och Andreas allt som de kom, var ute och gick lite åkte till götene och kolla på fotboll och bara myste bort dagen, sen kom kvällen och vi skulle som sagt åka till våra nära, då pappa ringde............

Mamma har som sagt krockat men hon hade verkligen änglavakt, det var en bil som skulle svänga vänster och gjorde de mitt framför mamma istället. Men man är verkligen lycklig att de ändå gått som de har gjort, orkar inte skriva allt här men bröstbenet mm är av & nu väntas bara en lååång väg tillbaka för att återhämta sig & hoppas att ingen annan skit kommer i efterhand invärtes.
Men jag ska hjälpa allt jag bara kan.


Jag vill KRAMA dig hårt Mamma å läääääääänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0