Han snarkar så gött nu.

Jösses det gick mycket fortare å smidigare än jag någonsin kunnat ana, lill skiten sover  sen typ 2timmar tebax och han somna nästan direkt utan gråt, känndes skönt, det måste ju vara så att han helt enkelt gillar sin faster he he he.
 Men jag måste ju erkänna att herregud, jag har verkligen ingen vana vad de gäller barn, så de kan man ju hoppas kommer på köpet med de tänkta barnet om de blir nångång. Jag menar det är ju som en enda djungel allt vad de gäller mat,blöjor, mm och hur fasen ska man lära sig varför de skriker? ja menar är det blöjbyta dax? är det mat dax? eller är han bara lite kelig??
Ja som sagt hoppas de kommer den dagen då man verkligen behöver en hjälpande hand.

Walter (som mitt bror´s barn heter) har iallafall vart jätte duktig, vi har vart ute å gått och kollat på Andreas när han spela fotboll vilket walter tyckte var kul, han sprattla som hejsan med benen då så han levde nog verkligen in i de. Matchen var spännande som attan, tyckte killarna kämpa bra, blev tyvärr förlust till Skara idag, 4-3 fjärde målet kom när de inte ens var en minut kvar av matchen, hmmm surt.

Imorn blir de Axvallamarknad, sen drar vi nog ner till focus & kollar in raggarbilar det är skara´s Crousingklubb som
arrangerar utställning där, sen får vi se vad som händer med kvällen.

Nu är de bäst att jag hoppar i säng, man vet ju aldrig hur natten blir nu med  en liten i hemmet.



Sov du lilla videung än så är det vinter......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0