En sorgens dag i mina ögon

Idag är de verkligen en döööö trist dag att gå till mötes på jobbet, det är nämligen så att min vän Ann-louise ska inte jobba på mitt skift längre, är super duper glad för hennes skull såklart som lyckats ens få en anställning i dessa bistra tider, men jag tycker de är tråkigt att inte få jobba ihop med henne mera. har alltid haft så himla kul ihop, men hoppas kunna hitta nån kvalitets tid på fritiden så man kan ses. Vi är väl dem som under åren hittat på massa skojjit bus medans vi jobbar å gillar att skojja friskt med våra andra arbetsvänner, en gång minns jag särskilt när vi skrev en låt till vår vän Sandra, men vad låten igenkligen gick ut på var något heeelt annat, sandra var liksom svart i ögonen då ha ha ha. Jaaa åsså minns jag när vi råka typ pajja nåt på maskinerna när vi kolla lite närmare på dem, då lät det typ så här: Öhhh maskinen funkar inte???........ då kliar sig reparatörerna i huvudet å undrar hur faaan kunde detta ske???? Å då brukar vi svara i kör. -Den bara stanna.  Ann-Louise har dessutom lyckats fatta eld på en av våra maskiner......de var snygg eld, den var liksom blå ha ha ha, ja jösses möe skit har man hunnit med. 

Det som är roligt däremot är att en annan gammal kompis Veronica åter igen kommer att jobba ihop med mig, jätte glad för hennes skull, för det är något hon har önskat sig lääänge. Och jag tycker det ska bli kul att få återförenas ihop med Virkelina som jag kallar henne.

Annars har de väl inte hänt så mycket denna vecka, vart mest hemma å grejjat, imorn kommer mitt lilla Bror´s barn och ska sova över för första gången i sitt liv, (9mån) hmmm kan ju bli spännande.

Hepp nu ska jag göra mig klar för sista dagen på jobbet för denna vecka!

Lycka till mina vänner på era respektive skift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0