Det borde heta ENVIS tand istället

Visdoms tand är då inte rätta ordet, finns ju ingen som INTE får ont efter iallafall å de är ju en plåga som heter duga för många i olika skalor. Sist jag opererde bort den ena tanden, fick jag ju ont å en viss ömhet runt munnen, men de gick bra sen efter någon dag, just med den värsta smärtan alltså. Iallafall den jag har dragit nu är en enda plåga just nu.

I tisdags gjorde jag det, onsdag mådde jag bra, skulle jag vilja säga, ingen större smärta bara lite öm just där inte konstigt alls. Torsdag kände jag mig lite svullen å utmattad så jag var hemma då oxå, på kvällen känner jag lite hur de svullnar men ingen större fara. Fredag planerat att gå ett par timmar till jobbet eftersom vi ska ha personalfest idag (lördag) skulle jag bara jobba några timmar å sen skulle vi städa,handla å förbereda. Så jag gick till jobbet för pigg för övrigt är jag, men shit märkte snabbt att jag svullna mer å mer i halsen, kunde knappt dricka nåt, så jag fick en tid direkt hos tandl, som bara titta på mig och sa- Oj du behöver pencelin. Jo så de fick jag, men inte har de ens släppt eller hjälpt mig något känns ännu mer jobbigare å svälja nu. Så nån fest ikväll kan jag glömma. FÖRBANNAT!!!!!!!! Men jag har planerat att gå dit ikväll  tills jag inte orkar, dricka blir ju ändå inget....å ännu värre ingen MAT å jag som älskar grillat.



Skiter i att det ser ut som jag svalt ett helt Marsvin

Kommentarer
Postat av: elin

vännen då =( tycker synd om dig!

2009-05-18 @ 10:23:25
URL: http://eliln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0