Det blev en lyckad kväll

I lördags hade vi då den årliga grill kvällen med jobbet. Å guuud va gott grillat de var, mmmm smaka underbart gott!
Kvällen upplevde jag iallafall lyckad och många hade trevligt, jag hade iallafall jätte kul, kändes som att man aldrig ville gå hem, å jag som knappt drack heller med tanke på att jag käka massa piller, hi hi hi kanske var de som gjorde mig så pigg hela kvällen. Jätte kul iallafall att så många kunde komma.

I söndags efter vi städat ur lokalen där vi hade vår fest, åkte jag å andreas ut mot körsbärsdalen som jag kallar det. Vet inte vad de kallas igentligen men, silverfallet ligger där ut å en massa olika stigar å hagar man kan fika i, så himla massa blommande träd också, så det påminner om Bröderna Lejonhjärtas dal. Vi slog oss ner på en filt där iallafall å bara njöt av dagen så underbart väder.

Idag har jag pratat med min vän Elin som vart i Grekland en vecka, hon ligger hemma å är super duper förkyld, hoppas hon kryar på sig snart så vi kan ses på jobbet igen, veronica gick hem i torsdags från jobbet, så vi får se om tjejjerna piggnar till i veckan här nu, hoppas iallafall de.



Åhhhhh bara tre arbets dagar denna vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0