Öisan & Gosan

Vad är dé för en dag?
Är dé en vanlig dag?
Nej dé är ingen vanlig dag för dé är Öisan å Gosan´s födelsedag,
Hurra Hurra Hurra!!!!

Japp så är läget, mina två små godingar fyller 1År idag den 6:e juni. Jag har handlat hem extra fin mat & det bjuds på en liten leksak var till dem hi hi hi man måste ju få skämma bort å fjanta till det lite med de små liven, Grattis på Er missar!

Denna vecka har gått väldans fort tycker jag minsann, fast jag jobbat kväll denna vecka det brukar vara skiiit trögt att jobba kväll, gillar det inte alls men men, iallafall så har jag även denna fredag kväll jobbat övertid.....tro de eller ej, men jag kände att jag verkligen var i behov av lite komp timmar samt extra pengar till semestern med tanke på mina sjukdagar som jag har haft det sista, men nu var även denna kvällen gjord & timmarna gick tusan snabbt så nu är det äntligen HELG, HELG, HELG, som jag längtat, men det gör jag ju visserligen till varje helg hi hi hi hi.


Jisses det är ju även Nationaldagen idag ju.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis små sötiskatter! :-)

Ja visst gumman jag är lessen att vi inte tackat än.. Hon blev helt överlycklig kan jag lova, bästa presenterna tror jag!! Och bara det att få paket på posten är ju skitkul.

Ska blogga om hennes födelsedag när jag får tid!

Kramar i mängder



2009-06-07 @ 23:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0