Michael Jackson

Vaknade av att jag bara hörde Michael låtar i torsdags & att det var verkligen på varenda radio station, snart fattade jag. Han hade dött Michael 50år gammal blev han. För mig är de fortfarande lite ofattbart, känns som att det bara är ännu en av alla skandaler som brukar skrivas om honom. Men för mig kommer jag nog aldrig glömma denna stjärna med allt som stått om hans liv mm & det jag med glädje kommer minnas är alla helt underbara låtar han verkligen gjort, många är verkligen super, min favorit är "Heal the world"  helt otroliga videos till alla låtar måste jag säga, det är vad jag kallar musik videos.  R.I.P

I fredags var jag helt slut körd, så himla trött efter en plågsam vecka och framför allt dag, det har ju dessutom varit över 30 grader varje dag i  veckan så lite slö av de kan man nog lätt bli. Iallafall var vi bjudna hem till Annika & Fredrik på kvällen så där blev det fotboll å grill kväll med lite kupp spel å trevligheter.

På lördagen vilade jag större delen av dagen för på kvällen var de dax för tjejj kväll med polarna, kvällen blev verkligen jätte lyckad å avslutades på Stadt.

Idag söndag har jag å Andreas legat ute vid Svalnäs å bara njutit av värmen å svalkat oss i vattnet så jäkla skönt, efter den dagen var de dax att jobba lite, då åkte vi hem å grilla med min familj, sen väntades årets första Hö körning, var tvunga att ta de sent nu ikväll för det går inte vara ute på åkern mitt på dagen när solen steker på. Men när vi alla hjälptes åt gick de ganska snabbt. Så helgen har som oftast i mitt tycke vart kanon med många vänners sällskap å en middag med familjen som avslutning är alltid kanon.


Mathilda 4år...................För jag har päls på mina ben å på baken oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0