Är hysteriskt glad över sommaren

Ja äntligen kom den, som man har väntat å väntat, först denna vecka så har solen lyst & vinden vart varm, jag hoppas att den är här för att stanna stanna stanna!!!!

Något annat som är kul, är ju att idag fick vi hem köksbordet & ihop sattt är de minsann, så nu måste jag bara fila på dem små detaljerna som gör´t. jag skulle vilja ha upp lite mer mys belysning i köket & även nån hylla mm. Men det kanske får bli mer höst projekt nu vill man ju ut som sagt.
 
Men något jag verkligen tänkt på massa är ett hus som jag ångrar så himla mycket, att jag för de första glömde bort visningen å allt, samt att Andreas fick mig att tveka.........Skit oxå säger jag, bara drömmer om hur bra det låg, köket ny renoverat, och en liten trädgård. Det är mitt krav till nästa flytt, för nu är jag typ fånge i mitt eget hem känns det som vissa dagar. Nej fy det lät allvarligare än det är hi hi hi jag mår sååå bra men vill ha det där lilla "egna" ihop med mitt hjärte gos.

Just de, blev lite små putt på honom idag, så här var de: Först ställer vi in en Gotlandsresa för att Andreas aldrig fick tummen ur å kolla hur han spelade i sommar så vi hann aldrig med att boka. Sen för ett bra tagsedan började de talas om ifall vi skulle åka med familjen till Stockholm en helg, jo Andreas skulle bara kolla hur han spelade i sommar, så igår ringde de andra å boka hotell medans jag fortfarande inte fått 100% svar av han, så imorse ringde jag på jobbet å fråga ska vi åka????????? Kolla hotell  när jag kom hem UPPBOKAT UPPBOKAT UPPBOKAT.................................Putt???



Men jag är hysteriskt glad över sommaren!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0