Dålig up date

Först måste jag ju be om ursäkt för min dåliga up date här, vet inte riktigt ibland vart tiden tar vägen, men det är väl tillåtet att skriva mer sällan nu när sommaren har gjort entré, för nu känns det lite mera verkligt att sommaren faktikst är på G när man såg alla vita mössorna på & hörde  den glada student sången eka mellan skara´s gator i fredags då det var student dag här, så fina var dem. jag minns att det var en bland de roligaste dagarna i mitt liv, och balen var kanon kul, då jag gick ut. Skulle gärna göra om de igen............självklart bara de roligaste å festligaste bitarna vill jag minnas om.

Denna vecka som har gått har vi hunnit köpa nya sommar däck, jätte bra tycker Andreas, Självklart tycker väl jag det oxå eftersom säkerheten kommer alltid i första hand, men Guuuuud va tråkigt att lägga pengar på sånt, jag har ju gapat om ett nytt köksbord nu sen jag vet inte när, så nu är det jag som köper ett denna vecka har jag bestämt, det ska stå ett nytt här till midsommar hi hi hi.

Sen har Andreas syster vart hemma denna veckan med hennes sambo & deras lilla söting Anton (9mån). Så i helgen har vi vart lite med dem, var å kolla på balen ihop & idag var vi på en liten mini utflykt till spiken. Nu planerar vi en liten semester ihop, vi får se vart det bär av, vet bara att det kommer garanterat bli kul ihop med dem.



Nu längtar jag till min semester..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0