Underbara FREDAG!

 Ja man uppskattar verkligen de underbara fredagarna när man är en arbetande människa hi hi hi. Denna vecka vill jag helst glömma, jag är så otroligt trött, de är riktigt jobbigt nu, har aldrig vart så här slut i kroppen som jag är nu, men men jag ska gå med lätta fötter nästa vecka till jobbet för då jobbar jag bara fyra dagar sen så är det S.E.M.E.S.T.E.R. man fattar de inte, visserligen kommer ju veckorna bara springa förbi med tanke på hur snabbt det gått för de som är på semester nu men. Jag skiter iallafall i om solen inte är stekande varm, räcker med att de är uppehåll, bara jag får vara ledig de är de enda jag bryr mig om nu.

Nu i helgen har vi besök av pojkarna som flytta till Ysta, det är kul. De kom igår och stannar tills imorn, så ikväll blir det att dricka lite vin å prata om allt som hänt sen sist, och kramas med pojkarna, visserligen är de inga pojkar längre, det är väl bara en kvar av fem som inte hamnat i målbrottet ännu ha ha ha, nej men de kommer alltid vara små pojkarna för mig.

Hepp om jag nu då som ensam kvinna i detta hem,skulle dra mitt strå till stacken å se till att alla får lite mat till kvällen vore ju super bra.




Vad blir de för mat???

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja vad blev det för mat hos er igårkväll?? Här blev det kycklingfilé åt de stora och hamburgare åt de små =)

Härligt att du snart har semester!! Jag har en ynka vecka, nästa vecka, och den ser jag fram emot mycket!

Ha det gott, kramar

2009-07-11 @ 16:11:24
URL: http://guldkornets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0