Trevligt med besök

Nu är det Söndag kväll å jag sitter å funderar på lite allt möjligt, är fortfarande ganska seg och kommer liksom inte till skott med saker å ting som jag skulle behöva, men jag hoppas på att kunna återhämta min energi under semestern nu, det är bara 4 arbetsdagar kvar, jag säger bara YES YES YES!!!!!!

I helgen hade vi ju iallafall besök och det var mycket trevligt, alltid lika kul ihop, man skrattar var å varannan sekund när vi kommer ihop, och med lite gott innanför västen kan det ju inte bli mer än det dubbla av allt skrattande. 

I lördags hade jag å Andreas en riktig sovar dag tills vi kom på att vi inte kunde tillåta oss själva att sova bort en hel ledig dag, så vi tog en sväng till Farmor å fika med henne å sen åkte vi hem till soffan igen hi hi hi de där lördagarna kan vara underbart sköna emellanåt.

Idag har jag iallafall oljat in å slipat vårt köksbord, samt att vi satt upp nya gardiner å två st,rullgardiner som ska hålla borta solen om den nu dyker upp mera i år.
 Efter allt jobb vi lyckades uträtta under denna helg gick vi ut å tog en gó glass å fick lust att gå på bio, så då gjorde vi det, vi kolla på IceAge 3, älskar de där tokingarna i de filmerna, jag tyckte den var rolig å skratta högt ihop med de små barnen åja det var allt en del vuxna par som satt å skratta med oxå, som dessutom hade tagit sig dit även dem utan barn. Andreas tyckte de andra filmerna vart bättre men jag vet inte, de är ju typ ändå samma koncept.
Iallafall så har de vart en skön å lugn helg.







Tänk om man kunde bara ta sig till typ statoil och tanka sig själv på lite mera energi???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0