Jösses vad denna tid ränner iväg......

Jag hinner ju inte ens att "blogga" längre det händer så mycket i vardagen nu så jag får skylla på det.
Vet igenkligen inte vart jag ska börja men jag måste ju nästan nämna de hemska åsk å regn väder som drabbade vårt lilla skara,
 
vi fick visst 89mm på bara två timmar drygt, helt otroligt, tror  aldrig att jag sett så mycket regn på en kort stund och som de åska. Jag och min vän Veronica skulle just som detta helvete var, åka till jobbet naturligtvis, när vi kommer ut står verkligen hela Skara i vatten, bilarna kom inte ens fram å vägar fick stängas av. När vi skulle in i den byggnaden vi håller till, gick vattnet helt sant upp till knäna på mig!!!! Inte nog med allt detta Jula huset i Skara drabbades a´v att taket rasade in där pga allt vatten som blivit en belastning.

På fredagen jobbade jag ö-tid på kvällen och då var de minsann fyrverkerier ute, det åska å small över oss hur länge som helst å det var skiiit äckligt, precis innan skift bytet small det förmodligen i åskledaren på taket, det var så att mitt hjärta vibrerade och byxorna stod av sig själv, det var läskigt att uppleva den så in på.

Nu är det iallafall inte långt kvar tills jag tar semester jaaaaaa jag längtar så jag blir tokig, känns så i kroppen nu att jag orkar inte en dag till, det har verkligen vart tufft de sista, jag brukar inte ge upp, men nu känns de ärligt  talat jobbigt.





Förrästen borde de inte vara en smart idé av mig att skaffa en packline till semestern?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0