Nu är semestern över för denna gång

Ja nu sitter jag här, bara några få timmar ifrån jobb starten, det känns skönt att veta såklart att man har ett jobb i dessa tider, men fy vad segt ändå att behöva arbeta, men men det går väl an.

Imorn är det dessutom min födelsedag som jag har väntat på den hi hi hi jag är som ett barn på nytt när det gäller födelsedagar å julafton, skiiit kul att få paket ju och att folk överraskar en å verkligen tänker på en. Jag är iallafall super nyfiken på vad Andreas har för något kul i tankarna till mig. Idag kom hela familjen helt överraskande hit och sjöng, de hade tårta å paket med sig, jätte kul tyckte jag.

Hepp jag får nog skriva några fler rader en annan dag, känner mig lite stressad av tiden.

Natti natt





Imorn är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag.   Hurra Hurra Hurra

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis gumman, nu är det din dag!!

Hoppas den blir underbar! Kramar

2009-08-17 @ 00:01:34
URL: http://guldkornets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0