Shopping tur

Idag efter jobbet tog jag med min vän Elin & for till Skövde, har vart så sugen på att köpa massa nytt IGEN!
Men nu var jag ju tvungen eftersom jag ska på peronalfesten på lördag, tur att man alltid har något att skylla på så att de känns mer ok att köpa massa onödigt liksom hi hi hi. Iallafall så for vi dit, och hela hjärnan låste sig, visse inte ett dugg vad jag skulle köpa eller vad jag ville ha??? Jag menar herregud finns de något som jag INTE vill ha annars??? Fattar de inte, iallafall till slut så fick jag se typ leggins jeans tror jag de kallas, i var å varannan butik föll för dem ganska direkt så ett par sånna fick de bli, men sen var de stopp där. Inte ett enda klädesplagg mer blev de, bara nagelack & smycke, ja så rätt nöjd är väl mitt konto iallafall, men inte jag.......vet ju fan inte än vad jag ska ha på lördag ju. hmmmmmm Men jag ser de såhär, att jag och Elin fick en trevlig dag ihop i Skövde, jätte jätte kul. Dessutom klarade sig Elin jätte bra att inte tappa bort sig själv eller göra nåt annat roligt överraskande som kan ske med henne, hi hi hi Fast de var sååå nära att hon skulle gå fram å betala på H&M, en eyeliner hon skulle ha, och då var hon på väg att gå till kassan med den dära de har i butiken som man brukar Testa med, det står TEST med stora bokstäver.
 
ha ha ha I like you Elin!!!

Kommentarer
Postat av: elin

jaa, det var en mycket trevlig idag. hahha.. gick ju runt med "test eynliner" i butiken i en fem/tio min innan jag kom på mig själv.. haha.. =)ses imorgon vännen!

2009-04-15 @ 21:25:38
URL: http://eliln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0