Premiär dag!

Idag var de premiär för första Fotbolls matchen ute i de härliga vädret utan att man behövde stå å hacka tänder,
Ja serie premiären har ju inte vart ännu men som sagt premiär för att kolla Fotboll i härligt väder. 

Idag var en sådan dag då det inte bara var EN match, för när Andreas och hans lag (SkaraFc) slått Tomten med 4-1 Yeees bra inför serien....iallafall så for vi vidare till Valtorp för de skulle möta Ardala, en ganska kul match men Valtorp fick stryk tyvärr, men men så är ju spelet.  Premiär var de minsann för mitt lilla bror´s barn att se på fotboll oxå, men han verka gilla de rätt bra tycker jag, benen gick i ett på honom iallafall när man höll upp han he he he

Sen har de även vart premiär för grillen, efter alla matcher åkte vi hem till mina päron å grilla, fasen va underbart det är med grillat, kan nog vara de bästa alltså. Ja så de är väl min dag i all enkelhet.

Nu ska jag nog gå och fresta i mig en godsak, tänkte nämligen avsluta min påskhelg med att göra en bananasplitt med tok massa chokladsås på mmmmm.

Premiär för de mé.......för i år alltså  hi hi hi

Kommentarer
Postat av: Tilda Halldén

ska följa din blogg ida :D

2009-04-13 @ 20:53:29
URL: http://metrobloggen.se/Tilda
Postat av: Tilda Halldén

ska följa den flitigt ida :D

2009-04-13 @ 20:54:17
URL: http://metrobloggen.se/Tilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0