Känns så bra

Idag har jag en sån där skön känsla i kroppen, jag tycker att de går jätte bra för mig på min skyddsombuds kurs & folket där är jätte trevliga å snälla. Jag trodde aldrig att jag skulle lära mig så mycket nytt som jag gjort under dessa dagar, så mycket som man inte visste, dessutom tycker jag allt blir mer å mer spännande om paragrafer å rättigheter.

Detta är verkligen inte likt mig, jag har liksom aldrig vart intresserad av att läsa eller lära tyvärr. Det är samtidigt lite tråkigt att jag först nu 26år gammal börjar tycka att det är ganska kul att sitta å lära, jag menar varför kunde jag inte gjort det för 10-15år tillbaka i skolan, då hade jag kanske vart något mer nu. Skit samma jag har väl haft de bra ändå, och mitt jobb kanske inte alltid är de roligaste, men jag har otroligt fina å roliga vänner jag mött genom mitt arbete.

Idag var även Blå-blixten på hjulen igen, pigg som en lärka gasa vi runt i lilla staden idag, för kylen gapa tomt så vi fyllde på den lite. Har ju inte hunnit me de i veckan, allt har gått så snabbt, igår kom Annika å vi käka lite & kolla på tv:n typ, sen idag var jag och fikade med ett par fd, arbetskamrater och imorgon kommer mamma, så ja alltid är de något. Nu längtar jag bara tills helgen då är de serie premiär i fotbollen å jag & Andreas får ses igen!!!!
Nu när jag går kursen sover ju han när jag går på morgonen & när han kommer hem från jobbet sover ju jag, tur man jobbar samma skift i vanliga fall.
Men måste ju erkänna att ibland vaknar jag till av att nån pussar lite oskyldigt på en, då man sover.............

å de känns underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0