Jäkla trökiga vardag

Så var den då här igen.........vardagen!!! Usch de är så tråkigt när alla stor helger å helger överhuvudtaget bara springer förbi en. Först å främst ska man då vänta en evighet på att de just ska bli fredag å innan man ens hunnit fatta de så är de på jobbet man står igen å gäspar typ. Ja ja de är la skönt att man har nån helg överhuvudtaget att längta till......nej fy nu var jag negativ de gillar jag inte, jag tar tebax allt, de är tur att man har ett jobb att gå till så man kan få helg, så får de bli.

Jo förutom att de är vanlig vardag idag har jag vart med en vän på jobbet "Biggan" vi har nämligen vart å shoppat till vår personalfest som kommer att vara på lördag, då ska vi bowla å ha riktigt sköj så dit läääängtar jag till just NU!

Annars har väl denna dagen vart som vanligt typ, vart med min vän Elin på jobbet, som alla andra dagar visserligen hi hi hi men de är kul att man har henne, en bra tjej, Ann-Louise (en annan vän) jobbar ju tyvärr bara med oss varanan vecka.

Nepp nu hoppas jag snart att min hungrige Sambo  står i dörren för nu har jag diskat.....ja maskinen har diskat & tvättmaskinen har gjort sitt, å själv har jag ju då fixat maten tills han tränat klart, snäll som man är........

Å dé ä´ju JAG

Kommentarer
Postat av: elin

tur att jag har dig med på jobbet kan jag tala om :)

2009-04-14 @ 19:46:46
URL: http://eliln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0