Inför påsken!

Så nu har jag äntligen stressat klart för dagen, jag vaknade tidigt för att hinna med så mycket som möjligt. Vissa har ju inte turen att slippa jobba på kvällar ibland, så därför försöker man så gott de går att hinna upp på morgonen och få något gjort.

Har iallafall vart och fyllt kylen inför morgondagen då kommer mina å andreas päron hit å skålar å äter. Sen är jag ju som jag är, vill ha det där lilla extra så fort det är en stor helg på G. Jag planterar gärna något och dekorerar lite beroende på vad som är på gång då. Så nu har jag vart och inhandlat påskliljor, gjort en jätte fin krans till dörren med vide å grejjer. Nu hoppas jag bara på att mina fina mästerverk får vara, har ju nämligen två små tigrar här hemma som äter helst blommorna istället för att bara beskåda dem.

Ikväll är de sista kvällen på jobbet som sagt å sen är de påsk-lov för oss, vi har alltid pizza kväll å godis mys då, så ikväll blir de lite roligare att jobba hoppas jag. Om jag inte hinner att skriva något innan Påsken är här, önskar jag alla en riktigt härlig PÅSK!!!

Påsk PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0