Fotbolls start idag!!!

Jaaa så var då äntligen denna säsong igång, jag tycker verkligen att de är super kul, de är mitt intresse de, kolla på fotbollen hi hi hi är ju ett antal årsedan  man la av, men på något sätt spritter de till i benen och man blir såååå sugen på att dra igång igen, men kanske inte med A-lag´s killarna då men hi hi hi  de är iallafall dem jag följer (skara fc) Andreas hänger ju mellan de där två stolparna ibak så det är ju mest därför såklart man hejjar på. Idag var de iallafall premiär mot Vinninga, det var en mycket spännande match faktiskt, tyckte Skara killarna var duktigt och de hade flest målchanser anser jag, men Skara vann iallafall med 2-1, å de är ju alltid skönt att få börja med flaggan i topp.

Igår hade vi mest en slapp dag, var å shoppade lite i Skövde, handla 1jacka,2toppar och ett par jeans. och som vanligt lite extra krims krams så som hårvax, nagelfilar å ja små grejjer man behöver. Sen drog vi till Mio för vi ska köpa ett nytt mat bord till köket hemma, men de är inte lätt att hitta något som man vill ha alla gånger, men nu ska jag tänka praktiskt. Finns ju massa  nya coola bord å stolar i alla dess färger, men tror man tröttnar snabbt å modet försvinner destå snabbare, så jag ska nog satsa på något som kommer vara en längre tid, så vi får se vad de lider.

Hepp nu ska jag å hjärtat fara till Landet å kolla vad som är fram dukat där, skulle nog gissa på att pappa dratt fram grillen å några kalla därtill.

Blå blå vindar å vatten......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0