Efter helgen historia

Ja igår var jag alldeles för ur balans för att kunna stava rätt, inte för att jag var bakis, utan för att jag var såååå otroligt trött. Bakis var jag bara ca:10min vid sex på morgonen, jag stapplade mig upp iallafall å käka lite alvedon, sen hoppa jag i bingen igen å vipps, somna jag å inom ja.....10min, sen nästa gång jag vakna var eländet borta iallafall.

Så nu sitter jag här måndag eftermiddag å jag ska jobba kväll just nu, men de behöver jag inte denna vecka eftersom jag är skyddsombud på min avdelning, har jag kurs hela veckan så de känns super nice å komma från lite, de är mycket intressant dessutom att kunna dela historier å erfarenhet av andra, från olika ställen. Men nu till hur min helg sett ut.

Fredagen somna jag innan klockan var 22:00, jösses säger jag bara, de är ju tant varning på mig ju. Men pigg som en lärka var jag ju på lördagen istället, då gick jag å gjorde mig fin i håret till kvällens peronalfest å jag blev nöjd. In på systemet snabbt som attan innan de stängde sen, tog jag,annika å mari ett strög å glassa lite i Sol-Britt. Sol-Britt är Annika´s nya fin fina bil, hon heter inte Sol-Britt för inget minsann, nej för hon har nämligen sol-lucka.....de ni!! Iallafall hade vi en skön å avkopplande dag, jag tänkte i godan ro att jag kunde vila typ tills festen börja sen på kvällen.
 
Men när jag väl kommit innanför dörren hemma inser jag att de var ju JAG som lovat att fixa maten till kvällen, å JAG som skulle fixa skivor till kvällen. Efter massa massa stress lyckas jag iallafall fixa två cd:s å en typ skagenpaj (bra ida) Nu var ju bara de största världsproblemet kvar.......KLÄDER, vad av alla miljoner plagg ska man välja, spelar ju ingen roll hur mycket eller vad så tycker man ju sig aldrig vara nöjd ändå. Elin min vän hann ringa å berätta hennes ångest inför detta stora problem oxå, men både jag å Elin var klara när tiden ändå var  till ända. Elin hade en jätte söt klänning å jag en kloj å top som gick i turkosa toner.

Peronalfesten var lyckad, jag hade jätte kul, dansa, drack å skratta, sen kom vännerna ner till bowlinghallen å festade med mig, för sandra fyllde år så de hade fest hemma hos henne först. Så de var en mycket lyckad kväll.

Ja söndagen behöver jag inte skriva så möe om, den bestod typ bara av att ligga på soffan å sova, var visserligen ute en sväng i hopp om att kunna se på fotboll, för min kusin Linda spelade mot Ardala, men de blåste så möe att vi gav upp. Men hemma väntade den varma goa soffan igen........

Det kostar att ligga på topp! Vännerna

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja visst kostar det att ligga på topp :-D

Men vilken helg du verkar ha haft!

Jag är imponerad hur bra du löste problemen, både med musiken, nmaten & kläderna. Du är ju bäst!

Kram

2009-04-21 @ 09:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0