Blev så glad

Idag har jag vart med mamma å shoppat lite, köpte två snygga pallar kan man väl kalla det, gjorda av korg typ å en skinn sits på. Jag har dem i hallen en stor och en lite mindre, tanken är att man kan ha lite mössor å vantar mm i där, de blev ju dessutom en snygg möbel. Köpte även några assietter och lite annat krims krams som jag är bra på att samla på mig.

Efter de tog jag en sväng hem till Mari och prata av mig lite med henne, alltid kul å hinna med en kaffe sådär på kvälls kvisten med någon vän. Annars har väl de inte hänt för mycket idag, allt känns så bra när helgen börjar närma sig å allt.

Något jag är mycket mycket glad över är att jag har världens snällaste å goaste pojkvän. Andreas är expert på att göra mig glad och vara tillhands precis som en sambo ska vara. Idag bara sådär när jag kom hem, stod en bukett rosor i härliga färger på bordet. De där små små grejjerna kan man leva på lääänge läääänge, å jag blev sååå glad.
Här ser ni vad fina blommorna var som jag fick av mitt hjärta!

Tack snälla underbaraste för blommorna & för att du finns i mitt liv!!

Du gör mig Glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0