Bäääästa som gör våren

Nu är kvällen kommen å våra respektive familjer har åkt hem, de blev en lyckad å trevlig kväll med god mat å massa gott att dricka till & mer därefter hi hi hi. Jag var så rädd att hela min bord dekoration skulle ryka med dukat bord å allt, sekunderna innan de kom, jag hade nämligen öppnat in till "baren" där vi då har vårt matsalsbord, och en av mina fyrfotade vänner smet in där & luktade till sig fjädrarna mm som jag klätt bordet med, men nedrans snabb som jag var hann de bli ett lyckligt slut. Så alla var glada å nöjda när de lämna nyss.

Imorn blir de lite mys på stan först med en frukost ute, brukar visserligen göra de ganska ofta på lördagar........äta frukost på stan alltså. Sen blir de nog en fika hos svärföräldrarna innan de bär av till mina päron där jag ska lassa in stora lass av de helt underbara påskbordet som mamma å pappa brukar fixa mmmmmm. När vi ätit oss mätta blir de party i stan, hos våra goá vänner Annika & Fredrik, ska bli sköj party party. Så nu hoppas jag denna natten går fort så man kan börja om på nytt he he he.

Appropå att natten kan gå fort, har jag sovit as taskigt hela veckan & idag fatta jag nog varför, jag har nämligen fått min fjärde å sista visdomstand, shit va töntigt de låter.......visdomstand. Ja iallafall var jag hos tandis för knappt en månad sen och opererade bort en av dessa, meningen var att jag även skulle ta denna men tyckte att han kunde nöja sig med att ta den ena och låta den andra var eftersom jag ändå inte hade ont av dem. VISST!!!! nu börjar helvetet med den andra, men den 12Maj ryker den oxå så jag får väl stå ut. Huvudsaken är ju att jag kan äta upp mig nu i påsk helgen ha ha ha

Nepp nu ska jag nog hoppa i säng !!!
Måste bara säga att för min del kan jag lägga till ytterligare ett vår tecken på min lista nu.
Idag släppte mamma nämligen ut alla nyfödda lammungar på grön bete. Bääääääästa vår tecknet!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0